Linn / Linn Gustafsson

Tre typiska Linn-outfits, svart, lite androgynt och ballerinor. Bilder: Pause.se/bloggar/linn-gustafsson.

Tre typiska Linn-outfits, svart, lite androgynt och ballerinor. Bilder: Pause.se/bloggar/linn-gustafsson.

När jag bad Linn Gustafsson tänka ut ett ”lugnt ställe utan branschfolk” för vår intervju föreslog hon Riche. Stor humor, men faktum är att det funkade – fredag klockan tre har branschfolket visst annat för sig. Linn mumsade kantarelltoast och jag fick efter många om och men rätt sorts te i koppen. Längsta intervjun hittills, jag hann faktiskt inte riktigt klart – Linn har mycket att säga.

Bästa citatet från intervjun

Jag berättade inte ens för mina kompisar, det kändes som att jag skulle bekänna något allvarligt att säga att jag hade en blogg.

Bakgrundshistoria

Jag känner inte alls Linn särskilt bra, utan vi stöter på varandra med jämna mellanrum på modeveckor och andra events. Jag känner Eleonore Nygårds, Eleonore känner Karolina Skande och Karolina känner Linn Gustafsson. Lite på den vägen liksom.

Kommentera

