Formmöte och Matfrid.

Den här bloggen är inte sponsrad av Felix.

Den här bloggen är inte sponsrad av Felix.

Första mötet med AD-Nina om bokens form i måndags. Min macbook och jag åkte tvärbana till Nina utan strömsladd, eftersom den valde att börja brinna lite en halvtimme innan jag skulle iväg.  När jag kommer fram har även Ninas sladd antagit en nyans av bränd plast. Hej Crapple, när ska man kunna lita på era snygga grejer? Äh, vad säger jag. Jag är fast i sekten och kommer aldrig att lämna den, slaget är redan förlorat.

Innan vår gemensamma batterikapacitet tog slut hann vi i alla fall spåna ihop en handfull omslagsförslag, gott så. Och äta gulaschsoppa på burk, eftersom Ninas första leverans från Matfrid valde att dyka upp först efter jag åkt hem. Men med gino på plommon och päron till efterrätt blev det fest ändå. Summa summarum: en lyckad måndag.

Kommentera

