En era går i graven

Bild: Magnus Magnusson for Contributor Magazine

Bild: Magnus Magnusson for Contributor Magazine

Idag hände det. En era går i graven när Linn sa tack och hej till bloggvärlden med det här inlägget:

TACK & HEJ. Vissa vet redan om det, vissa har säkert misstänkt det och för vissa kommer det helt oväntat men ja, detta blir mitt sista inlägg. Vem vet om det blir för alltid eller bara för en stund. Just nu känner jag i alla fall att jag varken har tid eller lust att ha en blogg. Det nya jobbet, som jag älskar, kräver mycket av min tid och den tiden som blir över vill jag lägga på mina nära och kära. Det som hela tiden drivit mig att blogga har ju varit att jag älskat det men när jag numer inte känner samma engagemang och lust som tidigare känns det helt rätt att ta en paus ifrån det. Jag har verkligen lagt ner hela min själ i denna bloggen och det skulle kännas otroligt fel att skriva lite då och då bara för att hålla den vid liv. A och O för en bra blogg är ju att personen som skriver den har möjlighet att lägga ner mycket tid på den, att personen VILL blogga och känner sig inspirerad att göra det.

Så, alla underbara läsare där ute: tack för denna tiden, kanske möts vi igen, kanske inte. Just nu känns i alla fall mitt beslut rätt men vem vet vad som händer här i framtiden. En vacker dag kanske jag är tillbaka…

xoxo,

Linn

Kommentera

