Lanseringsfest!

Böcker, böcker, böcker! Fotot är lånat från Rodeo.net.

Böcker, böcker, böcker! Fotot är lånat från Rodeo.net.

Igår var det lanseringsfest med frozen strawberry daiquiries, rosévin och mousse (ja, typ allt var rosa) på The Grandpa och jag vill bara säga tusen tack till alla som kom, överöste mig med blommor, kramar och hälsningar (och alla som inte kunde komma men smsade, mailade och facebookade grattishälsningar). Tack!

3 responses to “Lanseringsfest!

  1. GRATTIS! Så kul att den är ute nu!

  2. Det var supertrevligt TACK för inbjuan.
    Jag hoppas din bok blir en succé! Igår började jag läsa boken och den är så bra skriven – HEJA😀

  3. Idag nadde boken aven mig, TACk sa mycket! Ska lasa den genast ikvall🙂

Kommentera

