Nya numret av ELLE

Saxat ur juninumret av ELLE.

Saxat ur juninumret av ELLE.

I måndags började jag jobba som tf redaktionschef på ELLE och festligt nog fick jag genast senaste numret av tidningen i handen – där boken är omnämnd. ”Från källkod till klädkod” – smart formulerat och det stämmer nog lika bra om man vänder på det.

2 responses to “Nya numret av ELLE

  1. Hej igen!

    Hoppas du kommer trivas på ELLE!
    Blev helt förälskad i omslaget i senaste numret. Kommer bli en tavla hemma hos mig. Toppen att vi prenumeranter får en ”ren” omslagsbild🙂

    Ha det gott i vårsolen!

    Mvh
    Sanna

    • Sanna: Åh, kul att höra! Jag kan ju inte ta åt mig någon ära alls eftersom jag började i måndags, men nu har jag vidarebefordrat berömmet till redaktionen! =)

Kommentera

